Já a zase já!

07.01.2011 16:13

Sicenejsem Rita Holoubková, ale přináším Vám malý balíček informací. Pomalu se stránky začínají podobat představám, se kterými jsem je zakládala. Vložila jsem prvních pár videí, prvních pár fotek, upravila hlavičky některých stránek a napsala řadu zajímavých článků, které mají alespoň pár pravidelných čtenářů. Abych se přiznala, jsem unavená a nemocná. Z očí mi teče zelenošedý fujtajbl, krk bolí, jak kdyby ho někdo nastrouhal na struhadle a jsem už bolavá od ležení. Chtěla bych mít maturu za sebou a pustit se do domečku. Teď mám tunu povinností a žádný čas na své přátele. Jsem na některé dost přísná, protože někdy neovládnu svoje nálady. Včera jsem byla dokonce ošklivá na svojí babičku a zvýšila na ní hlas, protože jsem toho už měla za celý den dost. Jsem neustále unavená, ale ani spát není ono. Ani to pořádně nejde, celou noc se budím a nutím se spát. Pokaždé mám nutkání rozsvítit a začít si číst povinnou četbu, nebo se učit slovíčka, ale já musím spát alespoň osum hodin!!! Ikdyž je z toho většinou jen pět.

 

No, nevadí, však já to zvládnu jako jsem to vždy zvládla, stejně jako každý z nás si musí umět poradit. Pojďmě se prorvat kupředu holomci ;oP